Thursday, August 2, 2012

Haapsalu sall Elinale


Elinale lahkumiskingituseks tehtud Haapsalu sall, mis läks otse pressi alt USAsse.
Mustri osas teadsin kohe, et tahan mõnda piibelehekirja, sest piibelehed seostuvad mul Elinaga :). Valituks osutus Pööratud piibelehekiri (Haapsalu salli raamatust lk 59), äärepitsil lk 180 teine muster. Äärepitsi kavatsesin seekord nupulise teha, aga lihtsalt ei jäänud lõpus aega :(.
Lõng lumivalge Haapsalu Shawl Yarn. Algul oli mul kahtlusi, kas nad mulle mitte naturaalvalget ei saatnud, kuid praegu tundub, et tegemist on ikkagi lumivalgega. 
Vardad: põhiosa silmuste ülesloomisel: nr 4
    põhiosa keskel: nr 3
    äärepitsi silmuste ülesloomisel: nr 5
    äärepitsi keskel: nr 4
Silmuseid: keskosal: 116
    äärepitsi kummalgi tükil: 501
Mustrikordusi: 13 (ridu 520)
Laius: 66 cm
Pikkus: 165 cm
Selle salli kudumine toimus mul väga intensiivselt, kuna oli vaja tähtajaks valmis jõuda. Algus oli tehtud juba varem, aga viimased kaks nädalat järgisin ranget graafikut ehk kudusin iga päev ühe 40-realise mustrikorduse, mis tähendas u 4 h kudumist. Viimasel päeval tegelesin salliga isegi pea 10 tundi.
Aga tulemus on ilus. Haapsalu sallide puhul meeldib mulle see, et pärast raamimist tekib selline vau-tunne ning võib oma töö üle uhke olla.




1 comment: